Słodycze na diecie odchudzającej

Wiele osób decydujących się na podjęcie diety odchudzającej w pierwszej kolejności maksymalnie ogranicza spożycie kalorii. Mimo, że efekty mogą szybko przyjść, nie zostaną one utrzymane na dłużej, a utracone kilogramy wkrótce powrócą. Dieta stosowana podczas odchudzania powinna być satysfakcjonująca i smaczna tak, aby osoba, która chce stracić zbędne kilogramy nie czuła dyskomfortu psychicznego związanego z monotonną i czasami nawet niesmaczną dieta. Warto modernizować tradycyjne przepisy i zastępować dietetycznymi odpowiednikami, które będą dostarczały mniejszą ilość kalorii i tłuszczu.

Jak poradzić sobie z podjadaniem? Słodycze na diecie odchudzającej

zamienniki słodyczy

Bardzo często podczas diety mamy ochotę na coś słodkiego. Zamiast męczyć się i starać się przetrwać trudne chwile lepiej przygotować zdrowy dietetyczny zamiennik lub skorzystać z zakupionego produktu, który zaspokoi naszą ochotę na słodką przegryzkę i będziemy mogli dalej kontynuować dietę. W sklepach możemy zaopatrzyć się w niskokaloryczne produkty jednak bardzo często do ich wykonania wykorzystany jest aspartam lub inne sztuczne, chemiczne słodziki, które z pewnością nie wpłyną na nasze zdrowie w pozytywnym sposób.

Najlepiej sięgnąć po przekąski, do których wykorzystana została stewia, ksylitol, erytrol lub kiedy są one słodzone np. suszonymi owocami. W ten sposób nie tylko oszczędzimy kalorii, ale jednocześnie dostarczymy do organizmu wiele witamin oraz cennych minerałów, których w codziennej diecie bardzo często nam brakuje. Możemy zdecydować się na niskokaloryczne landrynki, batoniki lub czekolady o obniżonej kaloryczności.

Kilka kostek odłamanych od tabliczki czekolady z pewnością sprawi, że będziemy czuć się lepiej i będziemy w stanie dalej kontynuować dietę redukcyjną. Jeśli chcemy samodzielnie sprawdzić się w kuchni i własnoręcznie przygotować deser możemy skorzystać z wielu przepisów, które z łatwością możemy znaleźć w Internecie lub w książkach kucharskich o tematyce żywienia podczas diety. Do przygotowania niskokalorycznych ciast bardzo często używa się ksylitol, który stanowi świetny substytut sacharozy i jednocześnie dba o nasze zęby oraz dostarcza wiele witamin.

Aby wykonywane przez nas słodycze lub dietetyczne ciasta z ksylitolem lub ciasteczka smakowały równie dobrze jak te sklepowe warto doprawić je kakao, cynamonem i imbirem, które świetnie przyspieszą metabolizm i jeszcze bardziej wspomogą nasze odchudzanie. Do deserów, które nie wymagają pieczenia często polecana jest stewia. Roślinę o tą możemy swobodnie hodować na parapecie naszego kuchennego okna, a listki wykorzystywać podczas gotowania. D

obrym pomysłem jest wykonanie cytrynowej wody smakowej, która zastąpi nam zwykłą wodę butelkowaną, które jak wiadomo, może znudzić się po pewnym czasie. Wystarczy do wody dorzucić plastry cytryny, liście mięty i kilka listków stewii. Otrzymamy zdrowa wodę smakową, która świetnie nawodni nas w upalne dni.

Ekologiczne słodycze pomogą w odchudzaniu

Pamiętajmy, że proces odchudzania nie może być dla nas udręką. Jeśli posiłki, które będziemy jeść na co dzień nie będę sprawiały nam satysfakcji i nie będą nam smakowały szybko porzucimy nasze postanowienia. Skorzystanie z gotowych, ekologicznych i zdrowych słodyczy jakie oferują nam niektóre sklepy stacjonarne lub internetowe, będzie świetnym pomysłem, aby urozmaicić sobie dietę i zaspokoić ochotę na słodkości, jednocześnie dostarczając sobie zdrowej dawki witamin i minerałów, które są potrzebne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Zdrowe zamienniki słodyczy mogą być świetną alternatywą dla naszych dzieci, kiedy nie chcemy faszerować ich chemią dodawaną do sklepowych popularnych produktów. Pełna witamin i składników odżywczych przekąska sprawi, że nasze dziecko z pewnością będzie usatysfakcjonowany posiłkiem zje go z przyjemnością.

Poznaj nowe przepisy i ciekawostki kulinarne.