Słodycze na diecie odchudzającej

Wiele osób decydujących się na podjęcie diety odchudzającej w pierwszej kolejności maksymalnie ogranicza spożycie kalorii. Mimo, że efekty mogą szybko przyjść, nie zostaną one utrzymane na dłużej, a utracone kilogramy wkrótce powrócą. Dieta stosowana podczas odchudzania powinna być satysfakcjonująca i smaczna tak, aby osoba, która chce stracić zbędne kilogramy nie czuła dyskomfortu psychicznego związanego z monotonną i czasami nawet niesmaczną dieta. Warto modernizować tradycyjne przepisy i zastępować dietetycznymi odpowiednikami, które będą dostarczały mniejszą ilość kalorii i tłuszczu.

Jak poradzić sobie z podjadaniem? Słodycze na diecie odchudzającej

zamienniki słodyczy

Dietetyczne zamienniki słodyczy dostępne są na stronie Naturalnej Spiżarni.

Bardzo często podczas diety mamy ochotę na coś słodkiego. Zamiast męczyć się i starać się przetrwać trudne chwile lepiej przygotować zdrowy dietetyczny zamiennik lub skorzystać z zakupionego produktu, który zaspokoi naszą ochotę na słodką przegryzkę i będziemy mogli dalej kontynuować dietę. W sklepach możemy zaopatrzyć się w niskokaloryczne produkty jednak bardzo często do ich wykonania wykorzystany jest aspartam lub inne sztuczne, chemiczne słodziki, które z pewnością nie wpłyną na nasze zdrowie w pozytywnym sposób. Najlepiej sięgnąć po przekąski, do których wykorzystana została stewia, ksylitol, erytrol lub kiedy są one słodzone np. suszonymi owocami. W ten sposób nie tylko oszczędzimy kalorii, ale jednocześnie dostarczymy do organizmu wiele witamin oraz cennych minerałów, których w codziennej diecie bardzo często nam brakuje. Możemy zdecydować się na niskokaloryczne landrynki, batoniki lub czekolady o obniżonej kaloryczności. Kilka kostek odłamanych od tabliczki czekolady z pewnością sprawi, że będziemy czuć się lepiej i będziemy w stanie dalej kontynuować dietę redukcyjną. Jeśli chcemy samodzielnie sprawdzić się w kuchni i własnoręcznie przygotować deser możemy skorzystać z wielu przepisów, które z łatwością możemy znaleźć w Internecie lub w książkach kucharskich o tematyce żywienia podczas diety. Do przygotowania niskokalorycznych ciast bardzo często używa się ksylitol, który stanowi świetny substytut sacharozy i jednocześnie dba o nasze zęby oraz dostarcza wiele witamin. Aby wykonywane przez nas słodycze lub dietetyczne ciasta z ksylitolem lub ciasteczka smakowały równie dobrze jak te sklepowe warto doprawić je kakao, cynamonem i imbirem, które świetnie przyspieszą metabolizm i jeszcze bardziej wspomogą nasze odchudzanie. Do deserów, które nie wymagają pieczenia często polecana jest stewia. Roślinę o tą możemy swobodnie hodować na parapecie naszego kuchennego okna, a listki wykorzystywać podczas gotowania. Dobrym pomysłem jest wykonanie cytrynowej wody smakowej, która zastąpi nam zwykłą wodę butelkowaną, które jak wiadomo, może znudzić się po pewnym czasie. Wystarczy do wody dorzucić plastry cytryny, liście mięty i kilka listków stewii. Otrzymamy zdrowa wodę smakową, która świetnie nawodni nas w upalne dni.

Ekologiczne słodycze pomogą w odchudzaniu

Pamiętajmy, że proces odchudzania nie może być dla nas udręką. Jeśli posiłki, które będziemy jeść na co dzień nie będę sprawiały nam satysfakcji i nie będą nam smakowały szybko porzucimy nasze postanowienia. Skorzystanie z gotowych, ekologicznych i zdrowych słodyczy jakie oferują nam niektóre sklepy stacjonarne lub internetowe, będzie świetnym pomysłem, aby urozmaicić sobie dietę i zaspokoić ochotę na słodkości, jednocześnie dostarczając sobie zdrowej dawki witamin i minerałów, które są potrzebne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Zdrowe zamienniki słodyczy mogą być świetną alternatywą dla naszych dzieci, kiedy nie chcemy faszerować ich chemią dodawaną do sklepowych popularnych produktów. Pełna witamin i składników odżywczych przekąska sprawi, że nasze dziecko z pewnością będzie usatysfakcjonowany posiłkiem zje go z przyjemnością.

Poznaj nowe przepisy i ciekawostki kulinarne.